انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلف‌ اینگه، پدر ارلینگ هالند، می‌گوید چطور پس از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی همه چیز پیرامون او تغییر کرده است.
مهدی طارمی در لیست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که ۱۸ درصد از کنتورهای اندازه‌گیری تأسیسات این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، به نوع آلتراسونیک تغییر کرده است.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
حدود ۸۰ درصد از جمعیت ساکن کشورهای آفریقایی از نعمت برق محروم هستند که میزان دسترسی آن‌ها به شبکه انتقال برق از سال ۲۰۱۰ تاکنون تغییر نکرده است.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
میلاد عبادی پور در مسیر انتقال به سوپرلیگ والیبال روسیه قرار گرفته است.
«دستیابی به سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه در ماه ژوئن برای ما بسیار مهم بود و اکنون ما این سرعت داده را دو برابر کرده‌ایم. این قابلیت، نحوه ارتباط ما در فضا را تغییر خواهد داد.»
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
مدیر بهره برداری از تأسیسات شهری آبفای تهران گفت:منابع آبی مانند سایر انرژی‌ها نظیر گاز و برق به راحتی خارج از حوزه قابل انتقال نبوده و باید رفتاری که نسبت به آب شرب را داریم تغییر داد.
ارتش اوکراین در نظر دارد برای جبران اختلال در انتقال تسلیحات نظامی، چینش نیروهای نظامی خود در منطقه زاپروژیا را تغییر دهد.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
بازیکن بلند قامت تراکتور با تغییر پست و انتقال به خط حمله دروازه استقلال را باز کرد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تغییر محل و نوع کار کارکنان سامانه ۱۳۷ و اخذ پیمانکاری جدید به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
از دیروز مشتریان غیربدهکار شرکت کارگزاری «تدبیرگر سرمایه» قادر خواهند بود، بر اساس رویه معمول و متداول تغییر کارگزار ناظر، نسبت به انتقال دارایی‌های اوراق بهادار خود از کارگزاری تدبیرگر سرمایه به شرکت کارگزاری دلخواه اقدام نمایند.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.
فرهاد مجیدی سرمربی جداشده استقلال که هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات را پذیرفته است، در نخستین پست صفحه شخصی‌اش بعداز انتقال به تیم جدید، از قلب زرد به جای رنگ آبی استقاده کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ